hlavní stránka
Internet Tištěná reklama Foto Design Ostatní O nás Reference Napište nám
internet služby www stránky realizace webhosting ceny formulář
Pokud Vás zajímá jak funguje síť internet, jak mají vypadat a co musí obsahovat správně fungující www prezentace, co je potřeba pro zhotovení www stránek, co je to webhosting a kolik Vás to bude stát - pak jste zde správně!
Naše motto: Když se snažíte dosáhnout na hvězdy, možná se vám nepodaří žádnou uchopit, ale taky nezůstanete stát jen s dlaní plnou bláta. Leo Burnett
Internet a jeho možnosti...jak Vám může pomoci?

Notice: Undefined variable: HTTP_SERVER_VARS in /home/www/rgs.cz/www/rgs.cz/internet/index.php on line 170
Je doménové jméno volné?
Pomůžeme Vám proniknout na Internet, zařídíme, aby Vám pomohl v podnikání!
Připravíme Vaši internetovou prezentaci v souladu s nejnovějšími trendy, špičkovou svým designem a snadným ovládáním. Rádi Vám poradíme, co by Vaše www stránky měly obsahovat, aby se na ně Vaši obchodní partneři a zákazníci rádi vraceli. Víme, jak Vaše www stránky co nejlépe zaregistrovat na vyhledávacích serverech. Není pro nás problém na Vaši www prezentaci napojit detailní statistiku přístupů s automatickým zasíláním výpisů do Vaši e-mailové schránky.

V neposlední řadě Vám založíme doménu (www.VASEFIRMA.cz) na špičkových serverech na páteřních linkách sítě internet a tedy s maximální rychlostí přístupu na Vaše zde umístěné www stránky. Samozřejmostí je založení e-mailových schránek na Vaší doméně.

A těmito kroky naše možná spolupráce nekončí - rádi se o Vaši budoucí prezentaci budeme starat i v případě její aktualizace, pomůžeme Vám prezentaci rozšiřovat, zlepšovat, ale i řešit případné problémy...

Jestliže s pořízením www prezentace stále váháte, nebo hledáte odpovědi na otázky týkající se Vašich budoucích internetových projektů (jak Vám může prezentace na internetu pomoci, k čemu jsou firemní www stránky dobré a zda se vyplatí do nich investovat) věříme, že zde naleznete vyčerpávající informace.

V případě, že zde na jakoukoli Vaši otázku nenaleznete uspokojivou odpověď, neváhejte nás kontaktovat ať už e-mailem nebo telefonicky, rádi Vám poradíme.
Jak vznikla síť Internet a jak vlastně funguje?
Princip fungování Internetu je vlastně poměrně jednoduchý. Za jeho počátek můžeme datovat srpen 1969, kdy byla propojena první síť řídících armádních počítačů v USA. Jednalo se na tu dobu o unikátní řešení: byla to síť bez centrálního uzlu (ústředny), kde by případný zásah zbraní protivníka do některého řídícího počítače nevyřadil z činnosti komunikaci mezi zbývajícími. Všechny uzly a linky v systému byly rovnocenné - a to je při malém zjednodušení i základním rysem dnešního Internetu.

V raných dobách kdy se Internet ještě nenazýval Internetem, byla síť propojených počítačů využívána převážně univerzitami. Postupně se však na síť připojovaly další instituce a subjekty. Kolem roku 1992 se poprvé objevily grafické prohlížeče www stránek. Podnikatelské a komerční využití sítě Internet, tak jak ho známe dnes, se ve větším měřítku začalo vyvíjet až od roku 1994.
Jaký je rozdíl mezi tradiční reklamou a reklamou na Internetu?
Internet jako reklamní médium je pořeba chápat trochu odlišně než jsme zvyklí u tradičních médií jako jsou noviny, časopisy nebo třeba Billboardy. V následujících tabulkách Vám ukážeme porovnání tradičních médií se službou www stránek, hlavním technickým nástrojem marketingu na Internetu.

  Naléhavost Názornost Identifikace Odezva
 TV vysoká obrovská dobrá vysoká
 Rozhlas vysoká nízká velmi nízká vysoká
 Časopisy nízká střední obrovská střední
 Billboardy velmi nízká velmi nízká dobrá střední
 www nízká obrovská obrovská obrovská
NALÉHAVOST je mírou "neodbytnosti" média. Každé médium dává zákazníkovi větší nebo menší možnost uniknout komerčnímu sdělení. Na Internetu zákazníkovi nic nevnucujete, naopak, on přichází dobrovolně za Vámi. Je na Vás jak tohoto faktu využijete...

NÁZORNOST vyjadřuje schopnost média vysvětlit způsob užívání výrobku. Na webu k tomu máme ideální příležitost. Ať už formou textů, obrázků nebo videoklipů...

IDENTIFIKACE vyjadřuje schopnost média zobrazit co nejvěrněji výrobek. Internet nám nabízí všechny možnosti jako tradiční média a k tomu několik dalších...

ODEZVA vyjadřuje jak rychle zákazníci reagují na komerční sdělení. Na Internetu má zákazník možnost okamžitě výrobek objednat. Zároveň tento parametr ovlivňuje aktualizace komerčního sdělení. Rychlost aktualizace na Internetu se na rozdíl od tradičních médií počítá v hodinách...

  Náklady Výrobní náklady Penetrace hlav. trhů
 TV velmi nízké vysoké obrovská
 Rozhlas velmi nízké nízké obrovská
 Časopisy střední střední střední
 Billboardy střední vysoké vysoká
 www velmi nízké nízké vysoká
NÁKLADY tímto parametrem vyjadřujeme náklady na zakoupení prostoru v médiích na 1 000 zasažených potencionálních zákazníků. Na www stránách je velikost těchto nákladů velmi nízká...

VÝROBNÍ NÁKLADY jsou náklady na vytvoření vlastního komerčního sdělení. Výrobní náklady na www stránky se mohou lišit podle nároků, které firma na stránky klade. I tak jim však v tabulce náleží označení "nízké"...

PENETRACE HLAVNÍCH TRHŮ označuje možnost média na největší městské části, kde bývá soustředěna spotřebitelská poptávka. Internet je u nás spojen s rozvinutou telekomunikační infrastrukturou, s vysokými školami a s osobami, které mají nadprůměrné vzdělání a nadprůměrné příjmy...
Novinky:
Chcete mít kvalitní webové stránky? Požádejte agentury, aby Vám ukázaly své nejlepší webové stránky. Vyberte si tu agenturu, jejíž práce Vás zaujmou nejvíce! Webové stránky, kterými se můžeme prezentovat my, najdete v našich referencích.

RGS nostromo, creative communication
webdesign RGS nostromo 2001
Úvod  |  Internet  |  Tištená reklama  |  Foto  |  Design  |  Ostatní
O nás  |  Reference  |  Napište nám